Manager Centrale Service

Manager Centrale Service

Utrecht
40 uur
-

Wat ga je doen?

Als Manager CSP (Centraal Service Platform) ben je verantwoordelijk voor de centrale service diensten binnen Kropman Services. Binnen Kropman Services hebben we bewust gekozen om enkele diensten centraal te organiseren, van contractbureau en service coördinatie tot landelijk contractmanagement, remote dienstverlening en business development. Deze afdeling kenmerkt zich dan ook doordat de medewerkers door het hele land werken en daardoor met uiteenlopende klanten in aanraking komen. Hierdoor heb je een afwisselende baan en veel diversiteit in je contacten, zowel met collega’s als met onze klanten.

Je bent als manager CSP de sparring partner voor de vestigingsdirecteuren en ondersteunt hen bij hun business. De vestigingen voeren het beheer, onderhoud, modificaties en projectmatig werk aan de technische installaties uit bij onze klanten. Jij draagt zorg dat de centraal diensten hier naadloos op aansluiten en voldoen aan de behoefte van onze klanten. Daarnaast zorg je voor dat je medewerkers innovatieve ontwikkelingen op een juiste manier implementeren. Je bewaakt de budgetten en stuurt hiërarchisch de diverse centrale diensten aan.

Jij gaat aan de slag met de volgende werkzaamheden:

• Je draagt zorg voor een optimale afstemming van de centrale diensten op de behoefte van de vestigingen en klanten, zowel qua personeel als prestaties;

• Zorgen voor ontwikkelingen, implementatie en borging van innovatieve concepten voor technische dienstverlening;

• Budget verantwoordelijk en hiërarchisch verantwoordelijk voor de centrale service afdeling;

• Zorgen voor doorontwikkeling en optimalisering van bestaande dienstverlening en processen.

Wat biedt Kropman jou?

  • Een salaris tussen de €6.533,- en €8.446,- bruto per maand op fulltime-basis;
  • 38 verlofdagen en 8% vakantiegeld;
  • Bedrijfsauto die je ook privé mag gebruiken;
  • Flexibele werktijden en hybride werken;
  • Pensioenregeling volgens PMT;
  • Veel opleidingsmogelijkheden (bijvoorbeeld binnen onze eigen Kropman Academy) en studiekostenvergoeding;
  • Veel aandacht voor een veilige werkomgeving;
  • Een informele, open en collegiale sfeer die kenmerkend is voor de organisatie;
  • Jaarlijkse zomer BBQ, kerstborrel en afdelingsuitje. 


Welke extra's biedt Kropman jou?

Wij bieden nog een aantal leuke extra's aan al onze medewerkers. Hier kun jij vanzelfsprekend ook gebruik van maken wanneer je bij Kropman komt werken.

Zoals:

  • Aandelenregeling, je kunt tegen een gereduceerd tarief aandelen aankopen van onze moedermaatschappij Eiffage;
  • Privé kun je (installatie)materialen inkopen tegen de inkoopprijs via Kropman;
  • Kortingen op gadgets en uitstapjes via de personeelsvoordeelwinkel;
  • Fietsplan;
  • Collectieve ziektekostenverzekeringen;
  • De leukste activiteiten met onze eigen personeelsvereniging OCK. 


Wat verwachten we van jou?

Wat verwachten wij?

•   Expert op het gebied van Services (Technische dienstverlening) binnen de installatietechniek;

•   HBO werk- en denkniveau;

•   Kennis en ervaring van bedrijfskundige aspecten;

•   Minimaal 5 jaar ervaring in leidinggevende relevante rol/functie;

•   Communicatief vaardig en stevige persoonlijkheid.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met RecruitmentTeam@kropman.nl of neem alvast een kijkje in onze organisatie via onze virtuele weergave. Ben jij enthousiast geworden over deze vacature? Solliciteer dan direct!

Meer weten?

Afdeling Recruitment
(088) 3344 000
Babette de Bruijn
Corporate recruiter
0621131374
Jonie Raafs
(Technisch) Administratief medewerker
0650205807
Pim van Haaren
Campus recruiter
0652390466
Sander Velthuijsen
Corporate recruiter
0652710541
An unhandled error has occurred. Reload 🗙